tiistai 20. lokakuuta 2015

MarkkinointiProjekti

Mikä on markkinoinnin tavoite? 
Tavoitteena on myydä Suomen valtiolle nopeampia ja tehokkaampia poliisiautoja vanhojen skoda rs mallien tilalle. Joten tavoitteena on lanseerata Suomen valtion käyttöön noin 50 uutta Bmw M5 mallia Stage 3 viritys asteella, jotta heillä ei oilsi ongelmia takaa-ajoissa.


Keitä asiakkaasi ovat?
Asiakaskunta on rajattu Suomen poliisiin/rajavartiolaitokseen.

Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?
Kohderyhmilläni on ongelmana huonot/hitaat takaa-ajoneuvot. Skodalla on myös heikko huoltosopimus (harvat huoltopisteet/lyhyt takuu), joten aioin tarjota Bmw:n täydellistä huoltopakettia heille. Bmw on urheilullinen ja nopea myös pitkien ajomatkojen takia niissä on huippu istuimet, joten työergonomia on otettu tässä huomioon. Bmw on myös huomattavasti teknisessä kehityksessä Skodaa edellä ja hintalaatu suhde on todella hyvä. Sillä ajettavuus ja varusteet ovat jotain, mitä muilta ei vastaavasti löydy.

Mitä markkinointi keinoja käytät?
Markkinointi hoidetaan siten että bmw:n edustajat vievät valtiolle autoja koe-ajoon ja niihin annetaan hyvä koulutus ja opastus kaikista eri ominaisuuksista.

Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?
Tuotteemmehan asettuu markkinoiden kärkeen. Tuote ei ole varmasti halvin mutta hintaluokassaan varmasti huippuluokkaa! Auto on teknisesti todella edistyksellinen kuten sisätiloiltaan (istuimiltaan eli työergonomia on hyvä!

Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
Palveluni kattaa asiakkaalle todellisen ajonautinnon ja auton luotettavuuden turboahdetun V8 moottorin ansiosta unohtamatta stage 3 viritys astetta, jolla auton tehot nousee 720hv ja auton kiihtyvyys on noin 4sec 0-100km/h. Auto on urheilullisen näköinen ja nopea, joten heidän ei tarvitse kun ilmaantua paikalle, niin heidän "asiakkaan ymmärtää jättää leikin sikseen ja pysähtyä".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti